sobota 15. dubna 2017

Hra 52: Kuriatko (198?)


Kuriatko
Vývojář: SAS
Vydavatel: SAS
Vydáno 198? pro PMD 85
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Kuřátko je přepracování arkádové hry Q*bert pro PMDčko. Ve hře se s kuřátkem pohybujete po pseudo-3D prostředí a cílem je dotykem všechny krychle obarvit. Začínáte vždy na vrcholu "pyramidy" a proti jsou nepřátelští "smajlíci", jimž se musíte vyhýbat, jinak přijdete o život. Ti se pohybují zcela náhodně.

Pro mě častější příčinou smrti ovšem bylo, že jsem si popletl ovládání (opět je to neprakticky na klávesách F1, F2, F8, F9) a skočil jsem někam, kde už žádná krychle nebyla. 


Úvodní úroveň
Zajímalo by mě, co kuře používá na obarvování krychlí 

Ve hře najdeme celkem 9 úrovní (první je nultá), jež se liší počtem krychlí, nepřátel a hlavně způsobem barvení. Ze začátku stačí jednou na krychli skočit ("farbenie: normalne"), poté musíte na každou skočit 2x ("farbenie: duplovane") a nakonec se krychle při druhém dotyku odbarvují ("farbenie: neparne"), takže je třeba i trochu přemýšlet. 

Po dokončení deváté úrovně se dostaneme opět do té úvodní a můžeme si vylepšovat skóre, dokud nepřijdeme o všechny životy. 

Poslední úroveň už je trochu náročnější
Při jednom průchodu hrou lze dosáhnout 3060 bodů

Verdikt: Předělávka hry Q*bert na PMDčko s kuřátkem v hlavní roli. Opět mi dělalo problémy ovládání nastavené na nezvyklých klávesách.
Hodnocení: ***/10

3 komentáře:

  1. Perfektní blog, skvělé. Nevím, zda se slovy vůbec dá ocenit tvá snaha. Gratuluji.

    P.S. snad jen: Kdyby si náhodou projížděl Kopřivnicí a potřeboval novou ledvinu, stav se za mnou na dialýzu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ocenit má snaha se dá jedině tím, že se sem budeš vracet a občas napíšeš nějaký ten komentář, abych věděl, že to tu někdo čte (i když já vím, že jo, protože mám tajná počítadla návštěv) ;-)

      Vymazat
  2. Potvrzuji, že se sem vracím pravidelně a užívám si. Nicméně se více těším na textovky z přelomu 80. a 90. let.

    OdpovědětVymazat