Poklad
Vývojář: Michal Kudr
Vydavatel: Michal Kudr
Vydáno 198? pro IQ-151
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Ve své archeologické kariéře se bohužel budu muset občas smířit s tím, že prostě nedokážu vypátrat buď rok vydání, nebo autora dané hry. Existují totiž díla na pár řádků kódu, jež vypadají spíš jako pokus nějakého žáka v hodinách programování a "Poklad" je jeden z nich. Přesto, že opravdu není skoro o čem psát, tak ani na hry podobného typu nechci zanevřít a věnuji jim byť velmi krátký, ale samostatný článek.
Po hře "Myslivec" tu máme další hru od Michala Kudra, tentokrát nebudeme střílet zvěř, ale chytat parašutisty - piráty, kteří vyskakují z letadla a snaží se dostat přes naši obranu, aby se mohli zmocnit pokladu. Ano, je to hodně absurdní.
Po hře "Myslivec" tu máme další hru od Michala Kudra, tentokrát nebudeme střílet zvěř, ale chytat parašutisty - piráty, kteří vyskakují z letadla a snaží se dostat přes naši obranu, aby se mohli zmocnit pokladu. Ano, je to hodně absurdní.
Vysvětlivky na úvodní obrazovce |
Chytání hvězdiček (pirátů) do mřížky (sítě) |
K naší obraně máme jednak síť, se kterou pohybujeme, ale také "dva pásy silových chráničů" - v jednom sloupci nám tak mohou "propadnout" dva piráti a žijeme dál. Třetí se už ovšem dostane k pokladu, označeném dolary, čímž hra končí.
Pohyb "sítě" je neuvěřitelně pomalý a padající piráti navíc problikávají, což mi dost vadilo. Za každého chyceného piráta dostaneme 2 body a za každou vteřinu, kterou přežijeme, další bod. Zkusil jsem hru zapnout a vůbec nic nedělat a získal jsem 276 bodů (=hra běžela stejný počet vteřin než jsem prohrál). Pokud se tak stane, hra se drze zeptá "Kde máš poklad?!" a skončí.
Krádež! Krádež! Chyťte zloděje! |
Vyhodnocení hry |
Hodnocení: */10
Žádné komentáře:
Okomentovat