Sestřelování Letadel
Vývojář: Michal Kudr
Vydavatel: Michal Kudr
Vydáno 198? pro IQ-151
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Ve své archeologické kariéře se bohužel budu muset občas smířit s tím, že prostě nedokážu vypátrat buď rok vydání, nebo autora dané hry. Existují totiž díla na pár řádků kódu, jež vypadají spíš jako pokus nějakého žáka v hodinách programování a "Sestřelování Letadel" je jeden z nich. Přesto, že opravdu není skoro o čem psát, tak ani na hry podobného typu nechci zanevřít a věnuji jim byť velmi krátký, ale samostatný článek.
Do třetice všeho dobrého s Michalem Kudrem, po hrách "Myslivec" a "Poklad" se tentokrát podíváme na hru s nadějným názvem "Sestřelování Letadel". Bohužel je to asi to nejhorší dílo, které jsem tu zatím měl. Ale nepředbíhejme.
Úvodní instrukce |
Ve hře se stáváte pilotem letadla, které pronásleduje 3 nepřátelské letouny, jež máte sestřelit. Ovládání je jednoduché - pohybujete se šipkami a pomocí dalšího tlačítka střílíte rakety, kterých máte dohromady 20. Vše musíte stihnout, než vám dojde palivo. Zpracování je opravdu primitivní - hra se snaží navodit pocit 3D efektu, takže váš zaměřovač je stále ve středu a mění se jen poloha letounů ("W").
Jen udělat tenhle screenshot mi kvůli problikávání dalo víc práce, než bych si představoval |
Problém ovšem je, že letouny problikávají, což je samo o sobě děs, ale navíc se sami hýbou a to příliš rychle a chaoticky na to, aby se daly nějak rozumně zaměřit a sestřelit. Časový limit je neúprosný a proto je těžké sestřelit byť jeden letoun, natož všechny tři. Proto skončíte tím, že budete náhodně mačkat šipky a při nejmenším náznaku přiblížení k jednomu z letounů pálit jednu raketu za druhou. Dohrát tuhle hru je víceméně velká náhoda, ale po mnoha pokusech se mi to konečně povedlo.
Vítězství. Těžko říct, podle čeho se počítají body. |
Verdikt: Jedna z nejhorších her, co jsem kdy hrál.
Hodnocení: */10
Žádné komentáře:
Okomentovat