Myslivec
Vývojář: Michal Kudr
Vydavatel: Michal Kudr
Vydáno 198? pro IQ-151
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Ve své archeologické kariéře se bohužel budu muset občas smířit s tím, že prostě nedokážu vypátrat buď rok vydání, nebo autora dané hry. Existují totiž díla na pár řádků kódu, jež vypadají spíš jako pokus nějakého žáka v hodinách programování a "Myslivec" je jeden z nich. Přesto, že opravdu není skoro o čem psát, tak ani na hry podobného typu nechci zanevřít a věnuji jim byť velmi krátký, ale samostatný článek.
V první hře od Michala Kudra se zúčastníme soutěžního honu, který se koná na 20 kol a v každém na nás vyběhnou 3 typy zvěře - nejrychlejší jeleni, zajíci a pomalí bažanti. Hráč ovládá myslivce (znak "+"), který se může pohybovat pouze po vertikální ose v pravé části obrazovky, zatímco zvěř vybíhá zleva a běží směrem k nám. Na nás je včas se přemístit a zvěř trefit.
Nutno říct, že to není vůbec jednoduché a hodně záleží, na jaké pozici a s jakou rychlostí hra zvěř vygeneruje. Jelen se dá ulovit v podstatě jen když vám vběhne do cesty, jinak je moc rychlý a vy nemáte dost času.
Nutno říct, že to není vůbec jednoduché a hodně záleží, na jaké pozici a s jakou rychlostí hra zvěř vygeneruje. Jelen se dá ulovit v podstatě jen když vám vběhne do cesty, jinak je moc rychlý a vy nemáte dost času.
Úvodní vysvětlivky |
Všechny druhy zvěře mi běží přímo do rány |
Alespoň, že hra vše vysvětlí na úvodní obrazovce. Podle typu zvěře je tedy za jejich ulovení 1, 2, nebo 3 body. Mě se podařilo dosáhnout 39 bodů, ale opravdu hodně záleží na náhodě. Opět tady chybí nějaká tabulka nejlepších výkonů, navíc se hra po skončení nepochopitelně vypne, místo aby se zeptala, jestli nechci hrát znovu.
Vyhodnocení lovu |
Verdikt: Další z mnoha primitivních hříček, kdy si tentokrát pod spartánskou grafikou máme představit myslivce a lov zvěře. Čím více trefíte, tím více bodů. To je celé.
Hodnocení: */10
Žádné komentáře:
Okomentovat