Petr Vonas aneb Záškolák 2
Vývojář: Eduard Buček
Vydavatel: Eduard Buček
Vydáno 1993 pro Atari 8bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Přímé pokračování textovky Záškolák (19??) je rozdělené na dvě části. V první najdeme úvod do příběhu na šesti obrazovkách. Po minulém průšvihu se náš otec rozhodl dát nás do zvláštní školy, z čehož jsme dostali menší amok a skončili jsme tak v ústavu pro choromyslné. Odtud jsme se pokusili několikrát utéct, což nepřijal s povděkem sadistický ředitel ústavu pan Henryk Krutinos, a tak jsme se stali obětí týraní. Teď se ovšem naskytla další příležitost k útěku, čehož hodláme využít.
V první části najdeme také vstupní kvíz o třech otázkách, které se vztahují k událostem z prvního dílu. Je tedy třeba mít ho dohraný či odpovědi prostě natipovat. Z něho se dozvíme vstupní kód "JESETER 26019" do druhé části.
První z šesti obrazovek s příběhem |
Vstupní kvíz |
Reklama na Celaskon |
Hra se opět ovládá prostým výběrem z nabízených možností označených čísly. Chodíme tedy po lokacích a často se lze vracet, nicméně příkazy probíhají automaticky - např. vkročíme na obrazovku a předmět je sebrán či použit.
I tak je ale hra těžká, autor se přímo vyžíval v různých způsobech smrti, takže zde umíráme na každém kroku. Záporem je nutnost provést akci 3x - např. vejít do místnosti, abychom nasákli krví a celkově nelogické hádanky, kdy se třeba v lokaci na začátku musíme zeptat jestli berou ryby, načež o hodně dál místo videokazety dostaneme klokana.
Na konci musíme k nastartování automobilu napsat vstupní heslo "FUCK OFF", které je k vidění v jednom místě na zdi a číselný kód "71019", na který jsem při hraní nenarazil.
Začátek hry |
Kocour Velmňouk je v mňoukání neporazitelný |
Zabloudil jsem do Modré ústřice |
Mapa |
POSTUP HROU
Vstupní kvíz: 3, 2, 2
3, 4, 2, 3, 6x1, 2, 3, 1, 3x2, 3, 2, 2, 1, 1, 3, (jídelna), 2, 4, 3, 3, 2, 2, 4x3, 1, 3, 4, 2, (dvorek), 3x2, 3, 2, 1, 1, 3, 3, (tmavá ulice), 3, 3, 4, 3, 2, 2, 4, 3, 3, 1, 2, 2, 1, 3, 1, 3, 2, heslo "FUCK OFF", číselný kód 71019, 3
(děkuji Holynovi za pomoc při rozkrývání postupu)
KONEC POSTUPU HROU
Akce se provádí automaticky |
Zadávání vstupního hesla a kódu |
Vítězství! |
Verdikt: Šílená textovka z prostředí ústavu pro choromyslné plná nelogických hádanek a pastí typu "udělej něco 3x".
Hodnocení: 2/10
Žádné komentáře:
Okomentovat