středa 1. února 2023

Hra 779: Bludiště (1993)


Bludiště
Vývojář: Miroslav Němeček
Vydavatel: Golem
Vydáno 1993 pro DOS
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Jednoduchá hříčka pro DOS, kdy ovládáme smajlíka, se kterým se snažíme projít bludiště a dorazit k východu v pravém dolním rohu. Bludiště je přitom na začátku ponořené do "tmy" a odkrývá se postupně, jak jím procházíme. I když se může zdát, že se úrovně generují náhodně, není tomu tak. Ve skutečnosti tu najdeme několik ručně vytvořených levelů, které se vybírají náhodně. Jakmile jeden dokončíme, zobrazí se nápis "blahopřeji" a pokračujeme donekonečna dál, nicméně úrovně se začnou brzy opakovat. 

Začátek se zakrytým bludištěm

Průchod k cíli

Po dokončení se celé bludiště odkryje

Nepříjemné bludiště

Verdikt: Jednoduchá bludišťovka, která brzy omrzí. 
Hodnocení: 2/10

5 komentářů:

  1. Nějak se ti zase rozbila mobilní verze webu. Nezobrazuje se tam menu pod bannerem (na crpg addictovi je to správně).

    Hádám že master game list je nyní v rekonstrukci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divné, nic jsem s tím nedělal. Nechám tomu chvíli čas, třeba to opraví a zatím jsem to přepnul, aby se i na mobilech zobrazovala desktop verze, třeba se to tak bude líbit i více. A ne, MGL normálně funguje, akorát jsem tam zapomněl sundat filtr na rok vydání.

      Vymazat
    2. Hlavně to pak nezapomeň prosím přepnout zpátky, desktop verze se mi čte dost blbě...

      Vymazat
    3. Menu je zpátky, ale zase jsou tam šedé pruhy. Hlavně že to funguje!

      Vymazat
    4. Po dlouhém boji jsem to snad všechno fixnul. Musel jsem v podstatě ten motiv nastavit od znova, ale aspon teď vím jak to funguje, takže možná ještě průběžně budu dolaďovat barvičky některých elementů.

      Vymazat