středa 21. března 2018

Hra 186: Postreh (1987)


Postreh
Vývojář: Ľubomír Kocvár
Vydavatel: Ľubomír Kocvár
Vydáno 1987 pro Sharp MZ-800
Žánr: Hazardní
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

"Ach ne, další Videostop!", vykřikl jsem, když jsem hru spustil. Ano, tento námět tady už máme poněkolikáté (např. Videostop (1986) pro Spectrum) a rozhodně to nepatří mezi mé oblíbené hry. Celá hratelnost spočívá v tom, že na obrazovce se střídají tři symboly a vy musíte v pravý čas zmáčknout mezerník. Pokud jsou tam v tu chvíli dva stejné symboly, máte bod. Pokud tři stejné, tak máte 10 bodů. Pokud se ale netrefíte, jste penalizování strhnutím jednoho bodu. 

Jednoduchá pravidla
Volba ovládání a obtížnosti

Na začátku si můžete zvolit způsob ovládání a hlavně rychlost, se kterou se symboly budou měnit, kdy překvapivě "9" je nejpomalejší a "0" je nejrychlejší. Hrát to na nejvyšší obtížnost je vážně naprostý výsměch, protože se symboly mění tak rychle, že je skoro nevidíte a mezerník mačkáte naprosto na náhodu. 

Každopádně ve hře máte přesně 10 pokusů, během kterých musíte získat co nejvyšší skóre. Samozřejmě z daleka nejvýhodnější je čekat a čekat, dokud se na obrazovce neobjeví tři stejné symboly - není tu žádný časový limit. Ale po pár vteřinách vás zírání na obrazovku začne tak hrozně nudit, že to raději vzdáte a hru tak nějak odklikáte. 

Začátek hry
Trefa za 10 bodů !
Nová hra? Ne, děkuji.

Verdikt: Můj názor na herní zpracování Videostopu se nemění. Je to nuda, je to nuda, je to nuda. 
Hodnocení: 1/10

Žádné komentáře:

Okomentovat