Poklad Rytíře Ochmelky
Vývojář: Petr Krajíček
Vydavatel: Petr Krajíček
Vydáno 1991 pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Ocitáme se v dávných dobách, kdy jako pocestný zavítáme do kraje, jemuž vévodí zchátralý hrad. Od lidí se dozvídáme, že patřil německému rytíři Herbertu Rumbergerovi von Schnaps alias rytíři Ochmelkovi. Ten propadl alkoholu a upil se k smrti, takže jeho duch teď stráží ukrytý poklad. Nás nenapadne nic lepšího, než se do hradu vydat a pokusit se bohatství ukořistit pro sebe.
Příběh |
Začátek hry |
Za týdenní práci láhev rumu? |
Hra je svými mechanismy hybrid. Neovládá se tedy psanými příkazy a nemůžeme si třeba zobrazit obsah inventáře, místo toho pomocí kláves vybíráme vždy z maximálně tří možností, mezi nimiž se nachází různé akce od "jdi na sever", až po "prohlédni místnost". Je tedy možné nakreslit si mapu a zároveň lze postup hrou stručně shrnout do řady několik čísel.
Copak asi dělá pergamen ve křoví? |
Nápis je pozpátku |
Okenní gilotina |
Mapa |
POSTUP HROU
2, 3, 3 (náhodně generované heslo), 2, 2, 2, 1, 1, 3, 1, 1, 2, 1, 3, 1, 2, 1, 2, 2, 3, napsat heslo
KONEC POSTUPU HROU
Podporuji alkoholismus |
Že já toho pomatence neposlechl |
Vítězství ! |
Verdikt: Velmi krátká a jednoduchá textovka.
Hodnocení: 2/10
Žádné komentáře:
Okomentovat