neděle 23. prosince 2018

Hra 279: Piškvorky (1986)


Piškvorky
Vývojář: Ivo Guderna
Vydavatel: Ivo Guderna
Vydáno 1986 pro ZX Spectrum
Žánr: Desková hra
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Již jsme tu měli článek o piškvorkách na PMD 85, IQ-151, Sharp a verze pro ZX Spectrum samozřejmě nesmí chybět. Tentokrát tu nenajdeme žádné nastavování a rovnou jsme vrženi do hry, kdy hrát lze pouze proti počítači.

Začátek hry
Počítač mě zase dostal

Hraje se na poli 17x17, hráč má kolečka a začíná vždy jako první. Ovládání je řešeno přes ruční zadávání souřadnic, což není nic pohodlného a občas jsem špatně přečetl číslo a umístil svoje kolečko jinam, než jsem zamýšlel. V pravé části obrazovky je dále vidět průběžné skóre zobrazující počet výher hráče a počítače. 

Obtížnost je tak akorát - program zná některé triky a úspěšně je vykrývá, brzy jsem ovšem objevil taktiku, která mi většinou přinášela vítězství. 


Jsem na řadě, takže vítězství mám tentokrát v kapse
Vyhrál jsem 3x v řadě

Verdikt: Ruční psaní souřadnic je velmi nepohodlné a celkové zpracování je až moc jednoduché.
Hodnocení: 2/10

Žádné komentáře:

Okomentovat