sobota 4. dubna 2020

Hra 418: Deadly Skeletons (1990)


Deadly Skeletons
Vývojář: Václav Cinert & Martin Vodička
Vydavatel: Prophics Software
Vydáno 1990 pro ZX Spectrum
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Dvojice Cinert & Vodička nám přinesla Zeměpisný test (1987) a "smrtící kostrouni" jsou jejich dalším společným dílem. Ujmeme se role hrobníka, který musí uhlídat hřbitov před invazí smrtek. Poslouží mu k tomu jeho hrobařský rýč, který musí zatnout do lebky každého kostrouna dříve, než ho stačí kletbou zabít. 

Instrukce
Začátek hry
Headshot

Hratelnost samotná je velmi primitivní - s hrobníkem začínáme vlevo dole, přičemž se u jednoho z šesti náhrobků vždy objeví kostroun. Musíme se k němu rychle přemístit a stisknout klávesu pro útok, čímž nepřítele zlikvidujeme, přičte se nám 100 bodů do skóre a takto to pokračuje stále dokola. Cílem je samozřejmě získat co nejvyšší skóre, které vidíme v pravé části obrazovky. Spolu s tím zde je nejvyšší zatím dosažené skóre ("high") a přehled zbývajících životů, kdy celkem máme 4 životy.

Hra se bohužel hraje velmi špatně, protože není plynulá a vše probíhá v podstatě na tahy - vždy musíme počkat, až se dokončí animace. Reakční doba nepřátel se navíc postupně snižuje a po dosažení hranice 2000 bodů už v podstatě není možné k nepříteli dojít, protože prostě není dostatek času.

Už zase
Výše se nedostanu

Verdikt: Nepříliš povedená arkáda.
Hodnocení: 2/10

Žádné komentáře:

Okomentovat