středa 27. listopadu 2019

Hra 384: Teror 3 (?)


Teror 3
Vývojář: Radek Veselovský
Vydavatel: Radek Veselovský
Vydáno ? pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Podoba se hrou Ninja 3 je tak velká, že se dá tipovat, že autoři obou her se znali. Příběhově se tentokrát ocitáme v roce 3017, kdy vypukla válka, při níž se používaly biologické zbraně a vypukla epidemie. Na nás je donést jakousi zprávu doktorům v sektoru 3. 

Příběh
Na "terorysty" jsem použil "leizr"
Občas stačí dělat, co hra napovídá

Průběh je opět částečně náhodně generovaný a také zde máme několik typů překážek, na které musíme vždy správně zareagovat příkazy, které se naprosto nedají uhádnout. Třeba napsat "LEIZR" na zlikvidování protivníků by mě nenapadlo ani za sto let. Takže jsem opět správné příkazy tahal ze zdrojového kódu hry. 

Při znalosti správných příkazů pak naštěstí hra zabere asi tak minutu, načež zničehonic skončí a zobrazí se prostý nápis "správu jsi odevzdal". 

POSTUP HROU
SEVER, HOD GRANAT, DUM, JIH, LEIZR, SEVER, HOD GRANAT, DUM, 1, 1, HOD GRANAT, HOD NUZ, HOD GRANAT, SEVER, HOD NUZ
KONEC POSTUPU HROU

Tohle má někoho bavit?
Zprávu jsem odevzdal
Vítězství

Verdikt: Jedna ze dvou nejhorších her, na kterou jsem na blogu zatím narazil.
Hodnocení: 1/10

Žádné komentáře:

Okomentovat