úterý 19. listopadu 2019

Hra 381: Poklad Inků (?)


Poklad Inků
Vývojář: Jiří Sládek
Vydavatel: Jiří Sládek
Vydáno ? pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

V posvátném lese Inků je ukryt poklad a na nás bude ho v této velmi jednoduché textovce najít. Ovládání je řešeno klasicky přes psaní příkazů, ovšem tentokrát tu kromě pohybu do světových stran (S, J, Z, V) máme už jen dva příkazy "zastřel" a "seber". To už samo o sobě dává tušit, že se nebude jednat o nijak komplexní hru. Při sbírání předmětů dokonce ani není třeba specifikovat název předmětu, ale stačí napsat pouze "SEB". 

Instrukce
Začátek hry
Při sbírání není ani nutné psát název předmětu

Obrazovek není ve hře mnoho a většina z nich je prázdná. Ve hře se nachází pouze puška a náboje, které jsou nutné pro dokončení hry a dále už jen lampa, jež nám pomůže v šeru jeskyně vyhnout se smrtelným propastem, ale pro dokončení hry nutná není. Obtížnost je tedy velice nízko a jde spíše o to hru zmapovat, než řešit nějaké obtížné hádanky.

Mapa

POSTUP HROU
V lese jsem sebral krabici nábojů a rozsvícenou lampu (SEB). O kousek dál ještě pušku (SEB). Vydal jsem se do jeskyně a zastřelil bojovníka Inků (ZAS). Pokračoval jsem jeskyní na západ a došel až do jeskyně s pokladem.
KONEC POSTUPU HROU

Zastřelit Inku se mi nepovedlo, protože jsem neměl pušku
Cesta dál je volná
Vítězství !!!

Verdikt: Velice krátká a jednoduchá textovka. 
Hodnocení: 2/10

Žádné komentáře:

Okomentovat