pondělí 18. listopadu 2019

Hra 380: Ninja 3 (?)


Ninja 3
Vývojář: Tomáš Opava
Vydavatel: Tomáš Opava
Vydáno ? pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

V názvu hry je sice číslice "3", ale žádné předchozí díly jsem nenašel. Hra je to opravdu primitivní a je napsaná pouze na pár řádků. Ujmeme se ninji, který má za úkol najít zlatého Budhu. Vzhledem k mizernému zpracování bych si tipnul, že program napsal velice mladý autor.

Ovládání je řešeno přes psaní příkazů, ovšem je velice nestandardní. Nepohybujeme se tu do světových stran, ale máme možnosti jít vpravo, vlevo, nebo vpřed. Kam se vydáme je ovšem úplně jedno, protože průběh hry je náhodně generovaný. Můžeme tu narazit na několik typů překážek, na něž musíme správně zareagovat. Humor je přitom dost nekorektní. Můžeme potkat teplouše, jehož je třeba "nakopat mezi nohy". Nebo cikány, jež je třeba "skopat". Přijít na správný příkaz je téměř nemožné, takže jsem je zjišťoval ve zdrojovém kódu hry a podle toho hru dohrál.

Začátek hry
Teplouš
Cikáni

Po určité době se staneme "korbou", poté "superninjou" a na závěr, kdy najdeme zlatého budhu, také "nejsilnějším ninjou na světě" a "můžeme se zaklít do nesmrtelnosti", čímž vše končí. Vyskytuje se tu i několik bugů, kdy při zadání jiného, než požadovaného příkazu, hra prostě spadne a vyskočí chybová hláška.

POSTUP HROU
Stráž, ninja - zabij, 
zeď, oheň, klády, díra - přeskoč, 
bordel, supersumo - vytřískat, 
cikáni, cigoš - skopej, 
teplouš, homouš - nakopat mezi nohy
Našel jsem katanu - 1, 
člověk - rozsekat
KONEC POSTUPU HROU

Stal jsem se superninjou
"Nevidržel" jsem
Vítězství !

Verdikt: Nejhorší hra, na kterou jsem zatím na blogu narazil. 
Hodnocení: 1/10

Žádné komentáře:

Okomentovat