středa 22. června 2022

Hra 690: No Počkej! 2 (1992)


No Počkej! 2
Vývojář: Petr Hyťha & Martin Noska
Vydavatel: MouseSoft & SiDi Software
Vydáno 1992 pro Commodore 64
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Pokračování prvního dílu vyšlo ve stejném roce, přičemž zápletka zůstala také totožná. Naším úkolem tedy bude najít učitele angličtiny, pana Baumana, a zneškodnit jeho zuřivého buldoka. Původní verze pro ZX Spectrum se nedochovala a tento port pro C64 dal dohromady MouseSoft. 

Úkol zůstává stejný

Začátek hry

Rudá armáda

Ovládání je také beze změny - nemusí se vypisovat příkazy, ale v textech jsou vždy zvýrazněné volby, které se aktivují stisknutím příslušného písmena. Předměty se pak používají automaticky, což dost snižuje obtížnost. Rozsah hry je opět víceméně stejný a i když na mnoha místech můžeme zemřít, tak to tolik nevadí, protože dostat ze zpět je záležitost okamžiku.

Plést se mezi cikány a skinheady není dobrý nápad

Speciální nabídka - konec

Po prozkoumání okolí zjistíme, že naším hlavním úkolem bude najít tři klíče od třech dveří. Během svého putování můžeme narazit třeba na bitku mezi cikány a skinheady, pušivé ulice, omylem se můžeme přidat k Rudé armádě či se dostat do slepé uličky, ze které není úniku. Pana Bauma se zbavíme jedině tím, že mu předáme otevřený krém na boty, kterým si naleští svojí plešku, načež si můžeme vyřídit účty s jeho psem. 

Vtipy jsou o něco slabší jak v prvním díle a bohužel také přibylo překlepů a gramatických chyb typu "textové hri". 

Mapa

POSTUP HROU
Sebral jsem sirky, na poli zapálil stoh a sebral krém na boty. Na ulici jsem našel klíč A, se kterým jsem otevřel dveře A a získal brnění. Díky němu jsem prošel přes buchar a přivlastnil si šroubovák a azbestový oblek. Díky němu jsem zase přežil plamenomet a získal klíč B, s nímž jsem otevřel dveře B a získal klíč C. Zbývalo otevřít dveře C - Baum si vzal krém a já mohl zneškodnit psa. 
KONEC POSTUPU HROU

Předměty se používají automaticky

Sbírání předmětů

Vítězství !

Verdikt: Hodně podobné prvnímu dílu, nicméně vtipy jsou o něco slabší a gramatické chyby častější. 
Hodnocení: 2/10

Žádné komentáře:

Okomentovat