čtvrtek 19. srpna 2021

Hra 579: Perský Záliv (1991)


Perský Záliv
Vývojář: Jakub Jurajda
Vydavatel: JJSoft
Vydáno 1991 pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Další z krátkých textovek pro osmibitová Atari nás tentokrát zavede do Perského zálivu. Jakožto pilot letounu F15 jsme sestřeleni při náletu na iráckou odpalovací rampu raket SCATT. Naším úkolem bude dostat se zpět na základnu a podat o sobě hlášení. 

Příběh

Začátek hry

Trhavina Sentex

Ovládání je bohužel nestandardní, takže pro sebrání předmětu stačí napsat SEB, na což se ještě dá přijít, ale horší je to s tím ostatním, kdy je těžké najít správný příkaz. Máme tu tedy VYLEZ, LIJ, LET a pro použití předmětů se musí napsat jen jejich název, tedy PAN pro použití pancéřové pěsti a SAM pro použití samopalu. 

Mapa

POSTUP HROU
V poušti jsem našel pancéřovou pěst (SEB) a u vojáka samopal (SEB). Vyšplhal jsem na písečnou dunu a pěstí sestřelil tank (PAN). Vylezl jsem na obrněné vozidlo (VYL) a našel kanystr (SEB). Vydal jsem se na sever a vojáky zneškodnil samopalem (SAM). Vlezl jsem do letadla (VYL), naplnil nádrž (LIJ) a odletěl (LET) směrem na západ. 
KONEC POSTUPU HROU

Zničení tanku

Musím natankovat plnou

Vítězství !

Verdikt: Krátká textovka s trochu krkolomným ovládáním. 
Hodnocení: 2/10

1 komentář:

  1. Scatt, Sentex, ... člověk neví, zda je to schválně, nebo neúmyslná zkomolenina.
    Král USA byl mnohem lepší!

    OdpovědětVymazat