sobota 7. března 2020

Hra 412: Powers 3: Bitva o Databázi (1990)


Powers 3: Bitva o Databázi
Vývojář: Alesoft
Vydavatel: Alesoft
Vydáno 1990 pro ZX Spectrum
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Závěrečný díl trilogie (předchozí díly Akce KGB (1990) a Válečný Měsíc (1990)) tentokrát posadí majora Powerse před obrazovku počítače, kdy se bude z rozkazu ministerstva obrany snažit vypátrat uniklou databázi výrobců zbraní, kterou nějaký šikovný hacker ukradl. 

Brífing
Začátek hry
Marlowe líbá na čelíčko

Jedná se tedy o další "Podrazovku", kde budeme vytáčet čísla, zjišťovat další kontakty a informace, dešifrovat hesla a nabourávat se do cizích počítačů. Hra bohužel nepřináší nic moc nového, co bychom už několikrát neviděli. Na jednom místě (policejní evidence) je tentokrát nutné převést číslo z šestnáctkové soustavy do desítkové, na což není těžké přijít. Obtížnost je jinak trefená dobře. 

Po nalezení databáze a smazání dat hra končí, přičemž je možné zadat kód z předchozího dílu, načež se nám zobrazí odměna - obnažená slečna. Zároveň získáme další kód a pozvánku do chystaného dílu s názvem "Nebezpečná cesta", který ale pravděpodobně nikdy nespatřil světlo světa, jelikož se ho zatím nepodařilo vypátrat. 


Lámání policejního kódu
V policejních záznamech jsou i hesla do domácích počítačů
Tony data nemohl nahrát na disketu, a tak je uložil na počítač CIA

POSTUP HROU
Zavolal jsem na informace (T; 121-56-122) a zjistil číslo na "PHILIP MARLOWE". Zavolal jsem mu (313-86-590), ohlásil se jako "POWERS" a získal jméno podezřelého - Tony Stevens z General motors. Zjistil jsem si číslo na policii a zavolal tam (101-99-947), heslo je přitom vygenerovaný kód přeložený z hex do decimální soustavy. Jméno jsem zadal "TONY STEVENS" a zjistil jsem heslo k jeho počítači "ARAMIS" a jméno kamaráda Carl Stone

Zavolal jsem Tonymu (287-56-021), heslo "ARAMIS", jméno "CARL STONE". Zjistil jsem, že Tony schoval hledaná data v počítači ředitelství pod heslem "TARTAR" a kód na osobním počítači je "AQ89x". Zavolal jsem do General motors (320-55-023) a uhádl jsem poslední znak kódu, který tedy byl "AQ894". Jméno pracovníka "TONY STEVENS" - zjistil jsem jméno jeho partnera Francise Nortona


Počítač CIA
Kartotéka zaměstnanců oddělení PDS
A mám ředitele CIA

Toho jsem si proklepl na policii (101-99-947) a zjistil jeho heslo "XERKES". Zavolal jsem mu tedy (034-59-112; XERKES) a ohlásil se jako Carl Stone. Tím jsem zjistil spojitost případu se C.I.A. Spojil jsem se s nimi (000-54-111) a zvolil možnost "styk s veřejností" - nic jsem nemusel vyplňovat, pouze jsem zjistil kód oddělení "PDS" a jméno ředitele Iana Jonese

Dále jsem otevřel kartotéku oddělení, zvolil "PDS" a zapsal si označení vedoucího oddělení "P328A". Následovala kartotéka zaměstnanců, kde jsem toto označení použil a zobrazil si informace o řediteli (IAN JONES) - jeho označení je "A101A" a jméno sekretářky Ellen Jensen


Sekretářka jakoby nic zjistila heslo k počítači CIA
Mazání databáze

Tu jsem si proklepl na policii (101-99-947) a zjistil její heslo "narcis". Teď jsem jí už mohl zavolat (745-81-509; NARCIS) a ohlásil se jako Ian Jones. Získal jsem heslo "G4U88S1B". Naposledy jsem se spojil se CIA (000-54-111), otevřel si počítač ředitelství, označení "A101A", přístup k paměti, mazání paměti, heslo "G4U88S1B", heslo části paměti "TARTAR". Bonusový kód=56BA.
KONEC POSTUPU HROU

Byl jsem docela dobrej
Bonus
Vítězství ! A Stranu zelených volit nebudu !

Verdikt: Není to špatná Podrazovka, ale v podstatě nepřináší vůbec nic nového.
Hodnocení: 3/10

Žádné komentáře:

Okomentovat