Na Rozkaz Krále
Vývojář: Petr Šlechta
Vydavatel: Flash Software
Vydáno 1989 pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Po dohrání této hry si nejsem jistý, jestli je to port stejnojmenné hry ze Spectra (1989), nebo zda-li je to naopak. Z mých zkušeností totiž porty bývají o něco horší a zde tomu tak úplně není. Moje výtky totiž byly vyslyšeny a v tomto případě jsou téměř všechny texty z originálního gamebooku převedeny do hry a příběh najednou dává smysl.
Příběh |
Začátek hry |
Tohle mi ve Spectrum verzi chybělo |
Hra teď ale na určitých místech sama náhodně "hodí kostkami" na pozadí a rozhodne, jak bude hráčova cesta pokračovat, což se mi moc nezamlouvá, protože je to hodně matoucí a napsat na toto návod je pak hodně složité. Nicméně mapa v podstatě odpovídá té, kterou jsem nakreslil pro Spectrum verzi, takže jsem ji znovu nevytvářel.
Jinak tu ale žádné rozdíly v mechanismech nejsou, stále se volí z maximálně čtyř možností a úkolem je dostat se do hradu, najít dva obrazy a dostat se do tajné komnaty, kde najdeme pergamen s důkazy proti Romualdovi. Pro více detailů čtěte výše zmíněnou recenzi na Spectrum verzi.
Konečně jsem měl štěstí a dostal se do místnosti s obrazem |
A jdeme počítat |
Tohle ve Spectrum verzi také nebylo |
POSTUP HROU
1, 3, 2, 4, 3, 1, 1 (první obraz = 1 hodina), 0, 3, 2, 2 (druhý obraz = 3 hodiny), 0, 1, 3, 2, 2 (třetí obraz = 4 hodiny). Zadat jednu z možností (32, 39, 53), v případě 32 dále 1, v případě 39 dále 2, v případě 53 dále 3.
KONEC POSTUPU HROU
Vítězství! |
Zas tak primitivní to nebylo ! |
Verdikt: Port stejnojmenné hry ze Spectra, který má rozšířené texty, nicméně byl nově zaveden faktor náhody, kdy si hráč nemůže zvolit co dál a hra automaticky náhodně rozhodne za něj, což je příliš matoucí.
Hodnocení: 3/10
Žádné komentáře:
Okomentovat