Inža 2
Vývojář: Zdeněk Houška
Vydavatel: Hafic Software
Vydáno 1991 pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Pokračování textovky Inža (1991) příběhově přímo navazuje. Minule jsme dostali padáka a rozhodli jsme se svému šéfovi pomstít. A pomsta to bude sladká - vydáme se totiž do jeho domu, kde je naším cílem najít a ukrást jeho oblíbenou hru "Zlatý Důl".
Pro vstup do programu je třeba zadat heslo OCPOMBU, které ale nebylo zmíněno v prvním dílu, ani nikde jinde.
Zápletka |
Šéf má samozřejmě doma Atari |
Chudák sluha |
Od minula jsme se nedočkali žádných změn, takže tu opět máme zelené pozadí, možnost nést pouze jeden předmět, přičemž nelze nic položit, protože předměty pak nenávratně mizí. Z příkazů tu najdeme SEBER, POLOŽ, PROZKOUMEJ, OTEVŘI, ODEMKNI, HNI, POVĚS, SUNDEJ, DEJ, ZAPOJ a inventář vypíšeme pomocí NESU, respektive příkazy se opět zkracují na první tři písmena.
Bohužel zůstalo i neomluvitelné množství překlepů a gramatických chyb v textech a také bugy - ostatně už na první obrazovce při pokusu vylézt světlíkem hra spadne. Na konci se dozvíme heslo "OBLIUZNA" do dalšího dílu, který ale nikdy nevyšel.
Mapa |
POSTUP HROU
Zkusil jsem sebrat hadr, ale ten se rozpadl. Našel jsem ale obraz (SEB OBR). U mechanismu jsem pohnul pákou (HNI PAK) a sestoupil do prvního patra, kde jsem obraz pověsil na skobu (POV OBR). Otevřel jsem skříňku (OTE SKR), prozkoumal ji (PRO SKR) a našel uhlí (SEB UHL), které jsem dal v kotelně opraváři (DEJ UHL). Ten si zapomněl brašnu (OTE BRA; PRO BRA), ve které jsem našel paklíč (SEB PAK). S tím jsem odemkl dveře na půdě.
Vrátil jsem se do 1. patra, zapojil konektor do zásuvky (ZAP KON), v přízemí prozkoumal vypínače (PRO VYP) a oba dva zapnul do polohy 1, čímž jsem se zbavil sluhy. Šel jsem prozkoumal knihovnu (PRO KNI), sebral seznam (SEB SEZ) a prozkoumal ho (PRO SEZ), čímž jsem zjistil, že hledaná hra "Zlatý Důl" je na kazetě "Hry 3". Zahodil jsem seznam (POL) a šel ještě sundat obraz (SUN OBR; POL).
V kumbálu jsem otevřel lékárnu (OTE LEK), sebral klíček (SEB KLI) a vydal se do šéfova pokoje, kde jsem odemkl bedýnku (ODE BED), zahodil klíček (POL) a vzal kazetu č. 3 (SEB KAZ; 3). Z domu jsem odešel světlíkem.
KONEC POSTUPU HROU
Na kazetách jsou zajímavé hry |
Chlast - slast. A nebo ne? |
Vítězství ! |
Verdikt: Úplně stejné jako první díl.
Hodnocení: 2/10
Žádné komentáře:
Okomentovat