Krádež aneb Pomsta
Vývojář: David Spilka & Marcel Tošner
Vydavatel: Datri Soft
Vydáno 1993 pro Atari 8-bit
Žánr: Textová adventura
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno
Textovka, u které jakoby se autoři nemohli rozhodnout, zdali ji pojmenují "Krádež" a nebo "Pomsta". V průběhu prázdnin na konci 6. třídy (z toho lze odhadnout věk autorů) se ujímáme Slávka H., který spolu se sestrou Radkou, babičkou a kamarády Davidem Spilkou a Marcelem Tošnerem (autoři hry) odjíždí stanovat. V průběhu noci však ze stanu zloděj ukradne věci, a tak se vydáváme po jeho stopách.
Prázdniny! |
Zloděj udeřil |
Smrt |
Hra kombinuje všechny možné mechanismy - nejprve vybíráme ze tří nabízených možností, následně musíme vypočítat nesmyslnou matematickou úlohu a nakonec bez jediného vodítka hledáme zloděje v lese zadáváním světových stran. Špatná volba přitom znamená okamžitou smrt a restart hry. Problém je, že volby vypadají všechny stejně a nedá se odhadnout ta správná, takže dobrat se konce je možné pouze zkoušením všeho.
Při zadávání voleb se také musí hledět na velikost písmen. Zpočátku se vše musí psát malými a světové strany na konci velkými.
POSTUP HROU
b, a, c, 87, b, a, Z, J, Z, J, Z, S, S, V, S, V
KONEC POSTUPU HROU
Verdikt: Lepší zapomenout.
Hodnocení: 1/10
No tak "lepší zapomenout" - neboj, s Datrim se ještě setkáš, je to tak hodně plodnej autor textovek a dalších obskurností pro Atari. Máš se na co těšit.
OdpovědětVymazat