tag:blogger.com,1999:blog-4777415480152845917.post2587842988307702085..comments2024-03-27T04:52:17.498+01:00Comments on Herní Archeolog: Hra 658: Heroes '92 (1992)UgraUgrahttp://www.blogger.com/profile/16993456648173201859noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-4777415480152845917.post-78875395271219466232022-12-21T06:49:07.411+01:002022-12-21T06:49:07.411+01:00K té hudbě pro Proximu - ano, v naprosté většině p...K té hudbě pro Proximu - ano, v naprosté většině případů to tak bylo, že jsem prostě jednou za čas poslal balík hudby a šouplo se to tam, kde bylo zrovna potřeba, ale je jedna výjimka a to jsou právě Heroes 92, tam byl požadavek, aby se v hudbě ozývaly motivy z různých počítačových her. Takže to je jedna z mála hudeb, kde jsem tvořil přímo pro hru. Akorát když se na to dívám zpětně, tak to mělo být mnohem mnohem delší, aby se to tak rychle neoposlouchalo. Přeci jen, když to jede furt dokola, už je to otravné. :-) Scalexhttps://www.blogger.com/profile/03565844008831454901noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4777415480152845917.post-57523917480262820022022-06-17T16:21:58.645+02:002022-06-17T16:21:58.645+02:00Tak ale tohle byla soutěžní hra o ceny, tak bylo p...Tak ale tohle byla soutěžní hra o ceny, tak bylo potřeba nějak rozhodovat jestli byla dohrána, respektive jak úspěšně byla dohrána... Sbírání bodů v adventurách ne, ale pokud jde o soutěž.... Autor toho nejsem, jak jsem psal. Je to v podstatě komplet Jirky práce... A ano, známe se... :-) Pro fanoušky doporučuju pročíst jeho blog (bohužel už zrušen na pooh.cz) zachovaný už jen na wayback machine. Obzvláště život singla je záživnej... :-) https://web.archive.org/web/20120227021236/http://www.pooh.cz/georgek/Clouseaunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4777415480152845917.post-38491989766135950782022-06-12T10:53:42.498+02:002022-06-12T10:53:42.498+02:00Mě tohle sbírání bodů v adventurách vždy přišlo na...Mě tohle sbírání bodů v adventurách vždy přišlo nadbytečné, štve mě, když nedosáhnu na plný počet a celou hru jsem nervozní, že něco přehlédnu a budu to muset dát znova :) A ty jsi jeden z autorů, nebo kamarád Jirky?UgraUgrahttps://www.blogger.com/profile/16993456648173201859noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4777415480152845917.post-30213678903034468032022-06-11T22:13:05.963+02:002022-06-11T22:13:05.963+02:00Tu hru napsal Jirka, Unirozum si v té době nějak ...Tu hru napsal Jirka, Unirozum si v té době nějak hrál s fontama, a tak Jirka nějak jeho font použil... Podobně se Scalexem - ten prostě dodal vždycky nějakou hudbu a nějak a někam se pak použila... Jinak je to prostě Jirky humor. A nenazýval bych složitost té hry podrazem.. Prostě tam byl dost velkej rozsah bodů, co postačoval. A ani se nějak nepočítalo, že někdo dosáhne všech bodů. Jo a dost podstatná byla ochrana té hry "Návrat žijící smrti" Celá hra v podstatě běhala po nezajímavých adresách a přerušení to občas odchytávalo a dělalo "tu hru" Takže pokud by to někdo chtěl trasovat, asi z toho byl na prášky... Po průseru hry město robotů, kde heslo do hry bylo čitelně v kódu, se toho Jirka chtěl vyvarovat... :-)Clouseaunoreply@blogger.com