úterý 25. dubna 2017

Hra 61: Žáby (198?)


Žáby
Vývojář: ?
Vydavatel: ?
Vydáno 198? pro PMD 85
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

A máme tu další předělávku klasické arkádové hry pro PMDčko, tentorkát je to Frogger. Ve hře ovládáte vždy jednu žábu a snažíte se přeskákat řeku na druhou stranu přes pohybující se kmeny. Pokud se netrefíte, nebo s kmenem narazíte do okraje obrazovky, tak spadnete do vody a utopíte se. To je logické, ne? Jste přeci žába. 


Žába se vydala na cestu
Originální Frogger

Za každý úspěšný skok dopředu dostanete 50 bodů, ale tyto body se začnou zase odčítat s uplynulým časem, takže je nutné být co nejrychlejší. Na druhé straně řeky musí navíc žába skočit na hodně malou plochu, ale když se podaří, tak dostanete další bonusové body. 

Hra je na můj vkus příliš těžká, kmeny se pohybují hodně rychle a u žáby mi naopak přišlo, že občas skáče s nějakým zpožděním, či na stisk klávesy nereagovala vůbec. Líná žába. Doskákat na druhý konec se všemi žábami je nadliský úkol, ale mě se to s trochou cheatování povedlo. 

Každopádně nic zvláštního se nestalo, žádná "vyhrál jste" obrazovka tu není. Cílem je prostě získat co nejvyšší skóre, načež se můžete zapsat do tabulky nejlepších. 



Dostat všechny žáby na druhou stranu byla fuška
Cha! Mám nejlepší skóre

Verdikt: Předělávka Froggera, která mě nijak nenadchnula. Oproti originálu tu chybí vychytávky jako mizející plošinky, krokodýlové či bonusové mouchy. 
Hodnocení: */10

Žádné komentáře:

Okomentovat