sobota 22. dubna 2017

Hra 53: Puzzle (198?)


Puzzle
Vývojář: SAS
Vydavatel: SAS
Vydáno 198? pro PMD 85
Žánr: Logická hra
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Od vývojáře skrývajícího se pod písmeny "SAS" máme po "Kuřátku" další hru, tentokrát logickou. Na začátku si zvolíme, zda-li chceme "tvář" nebo "pivo" (samozřejmě jsem zvolil to druhé) a můžeme se pustit do klasické "posunovačky", kdy je vždy jedno pole prázdné a my musíme proházené dílky poskládat zpět do původního obrázku.

Dostal jsem chuť na pivo
Někoho mi to připomíná, ale koho?

Toto jsou tedy výsledné obrázky, kterých chceme dosáhnout, ale hra je na začátku samozřejmě pořádně promíchá. S tímhle typem hry jsem se setkal už mnohokrát a nemám ho rád (ostatně jako většinu logických her - asi jsem na to moc tupý). Zde se to ještě komplikuje tím, že ovládání je na klávesách "F1"-"F4", na což samozřejmě můj mozek není zvyklý a při nějakém rychlejším posouvání jsem se vždy přehmátl a "ztratil nit".

Nakonec se však podařilo - hra při vyřešení nevypíše žádný text, jen doplní prázdné pole černou barvou a začne hrát jakousi melodii.

Vítězný screen poznáte jen podle černého doplněného pole

Verdikt: Krkolomné ovládání je asi jediným problémem téhle logické hry, která z mého pohledu ale není moc zábavná.
Hodnocení: */10

Žádné komentáře:

Okomentovat